Klachten

Het kan voorkomen dat u klachten hebt over de werkwijze of over het hulpmiddel dat u
verstrekt is. MediMammaCare heeft daarvoor een klachtenprocedure. Het doel van deze
klachtenprocedure is het inzichtelijk maken om wat voor klachten het gaat, de
probleemanalyse van de klachten, de corrigerende maatregelen en de effecten ervan.
 
Als u een klacht heeft dient u een klachtenformulier in te vullen. Dit formulier kunt u
afgeven aan uw mammacare adviseuse van MediMammaCare Leiden, Almere of
opsturen naar het hoofdkantoor zie onderstaand adres:
 
MediMammaCare
Rosmolen 36
2317 SK Leiden
 
Binnen 2 weken wordt de klacht in behandeling genomen, de klacht wordt met u
besproken en we zullen gezamenlijk met een passende oplossing komen. Wij zullen de
klacht en de afhandeling ervan noteren in het klachtenregistratiesysteem.
 
Mocht u van mening zijn dat uw klacht onvoldoende is gehoord en niet correct is
behandeld, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie NVMCZ

Stichting NVMCZ is bereikbaar via:

NVMCZ
Haaksbergerstraat 330
7513 EH Enschede
info@nvmz.nl
www.nvmz.nl